torstai 13. helmikuuta 2014

B-vauvojen 2. vuorokausi

Pennut <3

Voi vitja miten rakastunut mä olen noihin pieniin olentoihin!!!!
Ne on todella hellyyttäviä ja Kira on ihan mahtava äiti niille! Se rakastaa pentujaan huomattavan paljon!

Tänään vahvistin pentujen merkkejä, kun tuo kynsilakka tuppaa kulumaan niin nopeasti pois.
Pannat pikkuiset pullukat saa muutaman päivän sisällä, kunhan mä raaskin lähteä kotoa laatikon luota ostamaan niitä. :)

 
 
Päätin että tänään en pentuja punnitse, koska eilen niille oli niin hyvin painoa tullut. :) Kaikki vaikuttavat kuitenkin hyvin tyytyväisiltä ja pulleilta! Ja nehän kasvavat ihan silmissä!!
 
Kiralla on nyt joku oma tyyli ruokkia pentujaan.... Se makaa selällään laatikossa vauvat vatsansa päällä..! :D
Laitan kuvaa, kun saan kameran tyhjennettyä. :)
 
Kuvia on tältäkin päivältä monta sataa, mutta yritän hillitä itseni ja lisätä tänne ja Facebookkiin maksimissaan... Hmm... No en kovin montaa kuvaa päivässä.
 
Vielä on pakko kertoa, mä olen helkkarin onnellinen kun jokaisella pennulla on jo oma koti!!! <3 Ihanaa!!
Surullista on ollut vaan kaataa monen unelma omasta pennusta... :( Mä olisin niin toivonut että pentuja olisi tullut paljon enemmän, niin pettymyksiä olisi tullut vähemmän... No näin tällä kertaa! Toivottavasti ne kaikki jotka pentua haluavat, löytävät sen oman pentunsa!
Mä olen ihan käsittämättömän kiitollinen kaikesta huomioista ja kiinnostuksesta mitä pentueeni on herättänyt! Kiitos siitä teille kaikille!!
 
Kirapa onkin päättänyt alkaa ruokkimaan pentujaan kiinteillä!! :D
Olin ulkona lapsien ja poikien kanssa, ilmeisesti herkkulaatikon kansi oli hiukan ravollaan, koska herkkuja on nyt huomattavasti vähemmän... :D
Kira oli kantanut laatikkoon osan herkuista, mutta kuitenkin jättänyt itselleen isomman kasan <3

Siinäpä ne pullukat lepäsivät tyytyväisesti herkkujen keskellä!

Meillä Kiralla on myös oma tapansa ruokkia pentujaan...

Harmaa selkäinen poika makasi tissien välissä, mutta ilmeisesti ote oli hieman heikko, sillä kun Kira liikahti, nii hää kierähti tuonne Kiran oikealle puolen. :)
Toinenpa ei niin vaan irronnutkaan!! Vaan heilahti tissien välistä kyljelle :D


Tämä pikkuinen taas hyytyi illalla kesken maitobaari matkan! :)
Tässä kaksi pulleinta
Siniselkäinen poika ja punaniskainen tyttö

Voih, millään en oli malttanut taas lähteä pentulasta... Uskonpa että tänä kaikki ihastelu ja aktiivinen koneella istuminen kostautuu huomisessa englannin tentissä... Nooo lahjattomat lukee, vai miten se meni...

Nyt pentula on laitettu yöpuulle ja taidanpa itekki hilpasta. Huomenna punnitaan pullukat ja katotaan, riittääkö meen keittiövaaka... :D

Huomiseen!!




 
 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti