sunnuntai 23. helmikuuta 2014

Pennut 12-13 vrk

APUA!!!
Mitä on tapahtunut, joku on selvästi vaihtanut mun pienet karvavauvat!! :D Ne on oppinut eilisen ja yön aikana painimaan ja puremaan, vähänkö liikuttavaa!!























Silmät aukeavat päivä päivältä enemmän ja eilen vietinkin kameran kanssa toosi monta tuntia (taas) laatikolla! Noita on niin hauska kuvailla.
Eilen vauhdissa oli sininen ja ruskea poika, sekä punainen tyttö.


















Sinisellä pojalla oli eilen joku pakkomielle ja se yritti syödä kaikkien muiden jalat. :) Punainen tyttö taas pentulaatikon "makuusuojat".

Peitot noilla on rullaantunut kokoajan seinille, mutta ehkei tuo ole niin vaarallista kun meillä on kuitenkin koko talossa lattialämmitys. :)

Jos joku pennuista olisi vapaana, niin jättäisin varmasti yhden kotiin. On ne niin hienoja lapsia.

Edelleen tytöillä ja beigellä pojalla on hieman huono pigmentti, mutta muilla on erinomainen. Pisin turkki tällä hetkellä on oranssilla tytöllä. :)

 




 

 
Mutta osaapa nuo nukkua ja ottaa rennostikin!!
Kira on edelleen ihana mami ja pennut tyytyväisiä! Kira viettää paljon aikaansa laatikossa ja hoitaa pentujaan esimerkillisesti.

Kira on innostunut tokosta ja mä sen treenaamisesta! Jestas, mä en ole tiennyt että mulla on ihan noin hieno tyttö! :)
Saattaapi olla että otan Kirasta mun seuraavan projektikoiran Robin rinnalle.

Katsotaan jos saisin jonkun kuvaamaan meen treenejä. :) Ja ei, me ei treenailla Kiran kanssa verenmaku suussa, vaan ajoittain jotain pientä, lyhyttä ja ehdottomasti hauskanpitoa lastenhoidon ohella, kummankin lastenhoidon ohella! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti