maanantai 24. maaliskuuta 2014

25.3. Tänään mein Riiwiöt on 6 viikkoa!!!

Hahhaa!!
Eilen aamulla kun mun mies oli töissä nuo pikkuiset sitten päätti ottaa ja lähteä tutustumaan ympäristöön... Joo mulla ei OLLUT niille aitausta, enkä vahtinut niitä ihan pienen pieneen hetkeen... Siellä ne kirmasi iloisesti naapurin pihassa... Eikä siinä mitään, mutta pitihän tietty muutaman roikkua naapurin puntissa...
Mun naapurit on onneks Super kivoja ja kuulin tämänkin juttelevan ystävällisesti pennuille: "Kuulkaa kun tämä ei ole teidän kotinne, vaan se on tuolla, senkin pikkuiset höpsöt".

Huh, ei muuta kuin naama punaisena ittelle ja vauvalle nuttua niskaan ja palauttamaan kauhukakaroita kotipihaan...

Mutta nyt BUAHAHA!!! Mä teinkin niille jäynän! Nyt niillä on pentuaitaus pihassa, jonne ne joutuu kun mun silmä välttää edes pienen hetken! :D
Ja ei, pennut eivät olleet tyytyväisiä tähän ratkaisuun! :)

Kuvan laitan kärsivistä häkkieläimistä hiukan myöhemmin... :D


Tänään otetaan pennuista pönötyskuvat, mahtaa olla jälleen hauskaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti