perjantai 28. maaliskuuta 2014

28.3. Pentutesti

Mä luulen että mua jännitti huomattavasti enemmän kuin yhtäkään pentua... :D

Mun mielestäni positiivisinta on että mun oma ja pentutestaajan näkemys pentujen luonteista oli hyvin yhdenmukainen.

Pentueessa oli pieniä eroja, mutta suurimmaksi osaksi hyvin tasainen. Kaikki pennut tutustuivat uuteen alueeseen reippaasti ja uteliaasti.

Kaikki reagoivat saalisärsykkeeseen ja leikkiin testaajan kanssa ryhtyi kaikki, osa erinomaisesti ja osa ei niin tehokkaasti.

Itselleni yllätyksiä tuli ainoastaan yhden pennun kohdalla ja sekin yllätys oli vain ja ainoastaan positiivinen.
Nyt vaan seurataan millaisia vauvoista kasvaa aikuisena.

Viikonloppuna olisi tarkoitus pennut viedä tutustumaan lähimetsään pienissä porukoissa Vallun johdolla.

Ensiviikolla vuorossa on eläinlääkärin tarkistus ja menemme tutustumaan Noormarkun Sairaalaan.

Pyrin antamaan ensiviikolla jokaiselle pennulle enemmän yksilöityä aikaa tutustumaan niiden kanssa uusiin arkisiin asioihin, kuten autotiehen.

Menemme myös tutustumaan Lemmikkikeskus Minjaan, mutta vasta sulkemisajan ja lattioidenpesun jälkeen.

Sitten ensiviikonloppuna.... Ensimmäinen pentu lähtee omaan kotiinsa.... Mä olen aivan järjettömän surullinen jo nyt... :(
Niin se kaksi kuukautta pikkupentuaikaa on vauvojen takana. Toivottavasti olemme pystyneet tarjoamaan niille parhaan mahdollisen lähtökohdan niiden elämää ajatellen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti