lauantai 8. maaliskuuta 2014

Pennut 25 vrk

Voi jestas! Kuka on vaihtanut mun pienet söpöt pisuiitat RiiWiöihin!!!??

Mun punteissa roikkuu monta kertaa päivässä HULLUJA pieniä petoja! :D Kaikki rauha on menetetty! :D Illalla kun olin "iltapalluttelulla", niin kaks repi mua tukasta, kaks murhasi kättä, yksi kameraa ´ja loput hullut roikkuivat jaloissa!

Mutta mun on pakko sanoa, että hitto soikoon kuinka paljon mä noista hulluista tykkäänkään! Huomenna olisi tarkoitus mennä ensimmäistä kertaa ulkoilemaan, mikäli keli sallii.

Mua varmasti jännittää enemmän kuin noita pieniä nämä uudet asiat.
Tänään meillä kävi myös muutaman pikkuisen tuleva perhe moikkaamassa, niin ihania olette kaikki!!

Seuraavaksi muutama kuva ja sitten yritän ihan pienen hetken panostaa kotisivujen ilmeen uudistamiseen. Jos jaksan...
         Jessican kävytuolin alla on hyvä nukkua!
                                               Kenkä kuoli!
 Ihanat!
 Meillä ei enää käytetä röyhelöhousuja...
 Ihan kun tuolta tulisi ruuan tuoksu...
Vaippa pitäisi vaihtaa!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti